U nastavku ćete pronaći odgovore na često postavljana pitanja koja vam mogu pomoći da se bolje snađete kao novi korisnik.
1. Kroz mobilnu aplikaciju na telefonu: otiskom prsta ili funkcijom prepoznavanja lica ili upisom šifrom
2. Putem web-stranice - prijava > upisujete korisničko ime i zaporku > na registrirani broj telefona dobit ćete automatsku obavijest (tzv. push notifikaciju) > upisujete šifru ili stavljate otisak prsta ili koristite funkciju prepoznavanja lica
Svaku kartičnu naplatu trebate fiskalizirati - putem ZKI i JIR koda na fiskalnom računu, naša Porezna uprava ima podatak o vašoj naplati.
Važno: prije fiskalizacije, na računu trebate ispravno označiti je li način plaćanja bio gotovina ili kartica.
Kroz web-račun možete preuzeti dnevne ili mjesečne izvode za svoj myPOS račun.
Izvodi su dostupni u različitim formatima (.pdf, .xlsx, .csv) i na njima je prikazan kompletan promet po myPOS računu u zadanom vremenskom periodu.
Mjesečne izvode možete preuzeti isključivo putem kompjutora iz web računa.
ULAZAK U RAČUN:
PREUZIMANJE IZVODA:
Pogledajte u vrh ovog e maila, vrlo vjerojatno je u tabeli s vašim korisničkim podacima.
Zaporku uvijek možete ponovo postaviti: kod prijave u račun potražite link „Zaboravljena zaporka?“ i pratite upute koje će vas voditi kroz promjenu.
(Putem SMSa ili emaila ćete primiti privremenu zaporku sa kojom se možete prijaviti u myPOS račun, a potom ćete postaviti novu, stalnu zaporku.)
Za promjenu šifre, trebate znati svoje korisničko ime i zaporku.
PIN za svoju VISA karticu možete si poslati putem SMS-a kroz mobilnu aplikaciju na svom telefonu
Kroz web-račun na stranici:
Ne, myPOS račun je vaš dodatni poslovni račun i na njemu možete držati novce, kao i na bilo kojem drugom poslovnom računu. Sa njega možete trošiti sredstva svojom VISA karticom, a ako zatreba prebaciti sredstva između vaših poslovnih računa, upute su u narednom pitanju.
Pogledajte video na linku https://www.youtube.com/watch?v=sby_5m1tzlA
Putem mobilne aplikacije prijenos možete pokrenuti na sljedeći način:
NAPOMENA: sredstva će biti prenešena u roku 1-5 radnih dana.
Račun da, terminal – ne!
Naplata terminalom izvan EU nije dozvoljena i ukolilko do nje dođe, myPOS Europe Ltd ima pravo suspendirati vaš račun!
Za naplatu izvan EU, koristite internetsku naplatu (npr. uslugu PayLink, Payment Request itd.).
Otvorite mobilnu aplikaciju myPOS-a na svojem telefonu:
Na kraju postupka, na ekranu će se prikazati datum kad možete očekivati dostavu svoje kartice.
Kad primite VISA karticu potrebno ju je aktivirati – također kroz mobilnu aplikaciju.
(Upute će biti na poleđini kuverte u kojoj je VISA kartica).
Ukoliko vaša VISA kartica ne stigne u roku, potrebno je da se sam klijent obrati direktno myPOSu (proporučamo putem chata, najbrže je).
info@pos.hr
01 2301 011
POS trgovina i inovacije d.o.o. | Sva prava pridržana.
Dizajn: LIVMARK AGENCY
Da bi ova web stranica pravilno funkcionirala i kako bismo unaprijedili vaše korisničko iskustvo, koristimo kolačiće. Više informacija potražite u našoj Politici kolačića i Politici privatnosti.