Za sva pitanja vezana uz myPOS slobodno nas kontaktirajte na telefon 01 2301 011 ili na info@pos.hr (radnim danom od 8 do 16 sati) od ponedjeljka do petka.
Također nam se možete obratiti na:
zeljka@pos.hr
mob: 095 396 9809
josip@pos.hr
mob: 091 603 1523
Vikendom I praznicima ne radimo. U pojedinim slučajevima je potrebno da se korisnik javi sam myPOS-u ali će vam naš ured dati sve upute.
NAPOMENA: Vi kao korisnik imate jedan myPOS račun ali mu možete pristupiti na dva načina.
1. Kroz mobilnu aplikaciju na telefonu: otiskom prsta ili funkcijom prepoznavanja lica ili upisom šifre.
2. Putem web-stranice www.mypos.com >> prijava >> upisujete korisničko ime i zaporku >> na registrirani broj telefona dobit ćete automatsku obavijest (tzv. push notifikaciju) >> upisujete šifru ili stavljate otisak prsta ili koristite funkciju prepoznavanja lica
Potrebna su Vam tri podatka:
1 .Korisničko ime (username)- to je Vaša registrirana e mail adresa
2 .Lozinka, zaporka (password)
3. Šifra (passcode)-6 znamenkasti kod koji ste sami postavili kod prvog ulaska u myPOS račun, za ulazak u mobilnu aplikaciju sadrži minimalno 8 znakova i mora sadržavati veliko/malo slovo, broj, znak)- lozinku znate samo VI, ako ste je zaboravili, javite se našem uredu za pomoć.
Šifra (passcode)-6 znamenkasti kod koji ste sami postavili kod prvog ulaska u myPOS račun, za ulazak u mobilnu aplikaciju ako ste je zaborfavili, javite se našem uredu za pomoć.
Nemojte brkati lozinku i šifru, to su dva različita podatka.
Službeni jezik myPOSa je engleski – važno je komunicirati s registrirane email adrese i registriranog broja telefona!
+385 1 7757 366
help@mypos.com (rok za odgovor je 1 radni dan)
chat sa dežurnim agentom, radnim danom do 17 sati (na web-stranici ili kroz mobilnu aplikaciju)
Savjet: ukoliko ne pričate engleski, s Vašeg broja telefona može pričati i netko drugi.
Samo budite u blizini, kako biste odgovorili na identifikacijska pitanja myPOSa.
Mi pričamo hrvatski - radno vrijeme nam je, od ponedjeljka do petka - od 8 do 16 sati.
+385 1 2301 011
info@pos.hr
zeljka@pos.hr
mob: 095 396 9809
josip@pos.hr
mob: 091 603 1523
Primamo stranke u uredu radnim danom od 9-15 sati – Zagreb, Ivana Trnskog 3
Savjet: skladište POS aparata i dodatne opreme je na adresi ureda (Ivana Trnskog 3, Zagreb) gdje sve to možete vidjeti, isprobati, kupiti, dobiti pomoć u korištenju myPOS platforme itd.
Od kada je Hrvatska postala članica Europske Unije hrvatski poduzetnici imaju parvo otvarati poslovne račune I izvan RH. Hrvatskoj Poreznoj službi važno je prikazati promet po svim poslovnim računima koje koristite u Hrvatskoj I inozemstvu. Dakle, fiskalizacija je ključna u praćenju Vaših poreznih obaveza u Hrvatskoj.
Svaku kartičnu naplatu trebate fiskalizirati - putem ZKI i JIR koda na fiskalnom računu, naša Porezna uprava ima podatak o vašoj naplati.
Važno: prije fiskalizacije, na računu trebate ispravno označiti je li način plaćanja bio gotovina ili kartica.
Kroz web-račun možete preuzeti dnevne ili mjesečne izvode za svoj myPOS račun.
Izvodi su dostupni u različitim formatima (.pdf, .xlsx, .csv) i na njima je prikazan kompletan promet po myPOS računu, u zadanom vremenskom periodu.
Mjesečne izvode možete preuzeti isključivo putem kompjutora, iz web računa.
ULAZAK U RAČUN:
na web-stranici www.mypos.com >> prijava >> upisujete korisničko ime i zaporku >> na registrirani broj telefona dobit ćete automatsku obavijest (tzv. push notifikaciju) >> upisujete šifru ili stavljate otisak prsta ili koristite funkciju prepoznavanja lica
PREUZIMANJE IZVODA:
U glavnom izborniku (lijeva strana ekrana) klik na TRGOVAČKI RAČUN >> RAČUNI
U vrhu ekrana se nalaze 3 vodoravna linka: Lista Računa - Aktivnost - Izvodi
Odaberite račun (klik na strelicu sa desne strane odabranog računa) >> odaberite razdoblje na gumbu „Posljednja 3 mjeseca“ (klik na strelicu) >> Odaberite mjesec (klik na strelicu) >> klik na „preuzmi kao“ – odaberite format koji želite
Svi podaci su poslani na Vaš mail od strane našeg ureda prilikom registracije.
Što ako sam zaboravio zaporku? (password)
Zaporku uvijek možete ponovo postaviti: kod prijave u račun potražite link „Zaboravljena zaporka?“ i pratite upute koje će vas voditi kroz promjenu.
(Putem SMSa ili emaila ćete primiti privremenu zaporku sa kojom se možete prijaviti u myPOS račun, a potom ćete postaviti novu, stalnu zaporku.)
• Otvorite aplikaciju myPOS-a na svom telefonu
• Klik na „Promjena računa“
• Klik na „Postavi kao provjeru autentičnosti“
Za promjenu šifre, trebate znati svoje korisničko ime i zaporku.
• Otvorite aplikaciju myPOS-a na svom telefonu
• Klik na „Promjena računa“
• Klik na „Postavi kao provjeru autentičnosti“
• Upišite korisničko ime i OK za dalje
• Upišite zaporku i OK za dalje
• Primit ćete SMS i nakon toga se mijenja izgled ekrana
• Ponovo definirajte 4 znamenkastu šifru (2 puta ćete je trebati unijeti)
• Završite postupak
Kroz web račun ili mobilnu aplikaciju.
U nastavku upute za mobilnu aplikaciju.
• Uđite u mobilnu aplikaciju i odaberite KARTICE na dnu ekrana
• Pronađite karticu koja vas zanima (ako ih ima više, listajte ekrane lijevo i desno dok ne pronađete željenu karticu)
• ispod slike kartice nalazi se nekoliko ikonica – vi kliknite na ikonicu sa slikom lokota– klik na tu ikonicu, zatim upišite svoju šifru, 6-znamenkasti broj I na ekranu će vam se pokazati pin kartice u trajanju od 10 sekundi.
Ukoliko je potrebno ponovite postupak.
Kroz mobilnu aplikaciju ž na telefonu:
1. Klik na VIŠE (dolje, desno na ekranu)
2. Klik na RAČUNI (ne „račun“, nego „računI“)
3. Klik na hrvatsku zastavicu u vrhu ekrana
4. Otvaraju se podaci o vašem myPOS računu
Kroz web-račun na stranici www.mypos.com:
1. U glavnom izborniku, klik na TRGOVAČKI RAČUN
2. Otvara se podizbornik - klik na RAČUNI
3. U glavnom ekranu klik ispod hrvatske zastavice – otvaraju se dodatni podaci o vašem računu
Nema potrebe, jer svako prebacivanje sredstava se naplaćuje 2.95 eura. Imajte na umu da niste dužni prebacivati sredstva jer je myPOS račun Vaš dodatni poslovni račun te na njemu možete držati novce, kao i na bilo kojem drugom poslovnom računu. Sa njega možete trošiti sredstva svojom Mastercard karticom, a ako zatreba prebaciti sredstva između vaših poslovnih računa, upute su u narednom pitanju
Pogledajte video-upute na linku https://www.youtube.com/watch?v=sby_5m1tzlA
Važno:
• ako prebacujete sredstva na vlastiti poslovni račun u drugoj banci, myPOS neće tražiti nikakav dokument – samo morate dobro ispuniti podatke o korisniku/primatelju (sva polja, bez korištenja znakova sa kvačicama…I sl.
• ako prebacujete sredstva na račun koji nije vaš drugi poslovni račun (npr. plaćate neku fakturu, predračun, ponudu) – trebat ćete priložiti taj dokument koji placate.
myPOS će poslati mail sa zamolbom da priložite dokument koji je osnova platnog naloga.
Upute za mobilnu aplikaciju:
• Na početnom ekranu klik na IZVRŠI PRIJENOS >> BANKA >> unesite iznos, odaberite myPOS račun sa kojeg prebacujete
• Za nove korisnike, klik na DODAJ NOVOG KORISNIKA >> DRUŠTVO >> MOJ RAČUN (za prebacivanje na vlastiti poslovni račun u drugoj banci) ili DRUGI RAČUN (za prebacivanje na tuđi račun) – popuniti redom sve podatke o primatelju ILI
• Ako već imate kreiranog korisnika, odaberite ga
• U zadnjem koraku ćete dobiti na svoj telefon push-notifikaciju koju otvorite i autorizirate postupak (unesete šifru ILI otisak prsta ILI prepoznavanje lica…) – pratite daljnje upute.
Upute za web-račun:
• Klik na TRGOVAČKI RAČUN >> PLAĆANJA >> klik na plavi gumb NOVO PLAĆANJE >> PLAĆANJE NA BANKOVNI RAČUN >> KORAK 1 – posebno obratite pažnju na polje „Za:“ (ako je novi korisnik, kreirajte ga, ako je postojeći, bit će vidljiv u padajućem izborniku) >> KORAK 2 – provjerite i potvrdite >> stiže vam push-notifikacija na mobilni telefon – otvarate je i autorizirate postupak (unesete šifru ILI otisak prsta ILI prepoznavanje lica…) – pratite daljnje upute.
Sredstva se prenose ili odmah (ako odaberete INSTANT PRIJENOS)čija provizija je 3.95 eura ili kroz 1-3 radna dana (ako odaberete OBIČAN PRIJENOS) čija provizija je 2.95.
Račun da, terminal – ne!
Naplata terminalom izvan EU nije dozvoljena i ukolilko do nje dođe, myPOS Europe Ltd ima pravo suspendirati vaš račun!
Za naplatu izvan EU, koristite internetsku naplatu (npr. uslugu PayLink, Payment Request itd.).
Otvorite mobilnu aplikaciju myPOS-a na svojem telefonu:
• U izborniku na dnu kliknite na KARTICE
• Ako prvi put naručujete karticu, kiknite na NARUČI OVDJE
• Ako naručujete dodatnu karticu, u vrhu ekrana desno, kliknite na znak plusa (+) pa zatim, NARUČI KARTICU
• Važno: myPOS nudi 3 vrste kartica – naša preporuka je da naručite STANDARD karticu koja je besplatna ili se naplaćuje po 5 Eur/kom (naplaćuje se samo ako naručujete dodatne kartice)
• Popunite tražene podatke u nastavku - pazite da odaberete valutu EURO
Na kraju postupka, na ekranu će se prikazati datum kad možete očekivati dostavu svoje kartice.
Kad primate Mastercard karticu potrebno ju je aktivirati – također kroz mobilnu aplikaciju.
(Upute će biti na poleđini kuverte u kojoj je Mastercard kartica).
Ukoliko vaša Mastercard kartica ne stigne u roku, potrebno je da se sam klijent obrati direktno myPOSu (proporučujemo putem chata, najbrže je).
• uđite u mobilnu aplikaciju myPOS-a i odaberite izbornik KARTICE >> AKTIVIRAJTE KARTICU
• upišite tražene podatke
• dobit ćete automatsku obavijest na telefon – otvorite je i upišite svoju šifru (6- znamenkasti broj s kojim ulazite u mobilnu aplikaciju na telefonu)
• ispod slike kartice nalazi se nekoliko ikonica – vi kliknite na ikonicu sa slikom lokota– klik na tu ikonicu, zatim upišite svoju šifru, 6-znamenkasti broj I na ekranu će vam se pokazati pin kartice u trajanju od 10 sekundi.
Ukoliko je potrebno ponovite postupak.
• Uđite u svoj web-račun putem stranice www.mypos.com (ikona za prijavu u donjem lijevom uglu ekrana – upisujete username/password i dobivate push-notifikaciju na svoj mobilni telefon; upisujete šifru/otisak prsta na telefonu i otvara se web-račun)
• U donjem lijevom uglu, klik na naziv računa pa klik na TEAM >> klik na ikonu DODAJ KORISNIKA
• Unesite tražene podatke, o(d)značite funkcije koje korisnik može obavljati u računu i završite postupak (ponovo ćete dobiti push notifikaciju na svoj telefon kako biste autorizirali postupak dodavanja novog korisnika)
• Novi korisnik dobiva SMS s privremenim passwordom – privremeni password vrijedi 24 sata!
• Novi korisnik preuzima myPOS aplikaciju na svoj telefon (iz GooglePlay ili AppStorea) >> u aplikaciji, klik na PRIJAVA >> upisuje username (mejl adresu sa kojom ste ga dodali u svoj račun) >> upisuje privremeni password koji je dobio u SMSu >> prati upute i u nekom koraku će ga aplikacija tražiti da umjesto privremenog, postavi stalni password
• Korisnik radi samo-identifikaciju (učitava svoju osobnu iskaznicu s jedne i druge
strane, skenira lice)
• Za puni pristup računu, dodatni korisnik treba učitati i druge dokumente (npr. potvrda prebivališta iz E-građani ili (ako ne koristi E-građani) neki dokument na kojem je
navedno mjesto rođenja + komunalni račun ne stariji od 3 mjeseca (osim računa za mobitel))
• Novi korisnik će svakako dobiti email od myPOSa kad su učitani dokumenti provjereni i kad mu je dodijeljen pristup vašem myPOS računu
myPOS račun se koristi ISKLJUČIVO za onu djelatnost koja je inicijalno registrirana.
U određenim slučajevima korisnici imaju više djelatnosti I biti će potrebno odvojiti poslovne račune unutar jednog korisničkog profila.
Za sve informacije javite se našem uredu kako bismo prilagodili uslugu Vašim potrebama.
myPOS račun je isključivo poslovni račun, koristi se isključivo u poslovne svrhe I poslovne transakcije.
Slijedom toga, nemojte ga koristiti u neposlovne svrhe.
Prema zakonu o Zaštiti potrošača EU svaki kupac ima parvo reklamirati naplatu u roku 180 dana.
Ukoliko netko od Vaših kupaca prijavi reklamaciju svojoj banci, njegova banka će obavijestiti myPOS a myPOS korisnička podrška će obavijestiti Vas:
Dobiti ćete e mail sa detaljima o spornoj transakciji I rok od 21 dana unutar kojeg je potrebno odgovoriti myPOSu o kakvoj se transakciji radilo te poslati odgovarajuću dokumentaciju. ( račun za izvršenu uslugu, ugovor sa klijentom, e mail prepiska s dogovorom usluge, I slično).
Imajte na umu da my pos u postupcima reklamacije “brani” Vas kao svojega klijenta, a myPOS će dalje komunicirati sa bankom klijenta koji je otvorio reklamaciju.
Ukoliko primite reklamaciju, javite se našem uredu kako bismo Vam pomogli najbrže moguće I pravovremeno riješiti trenutnu poteškoću( što ne možemo bez Vaše suradnje)
info@pos.hr
01 2301 011
POS trgovina i inovacije d.o.o. | Sva prava pridržana.
Dizajn: LIVMARK AGENCY
Da bi ova web stranica pravilno funkcionirala i kako bismo unaprijedili vaše korisničko iskustvo, koristimo kolačiće. Više informacija potražite u našoj Politici kolačića i Politici privatnosti.