Već imam myPOS

Teme: razni tutorijali, servis i zamjenski uređaji, rješavanje poteškoća
 

Za sva pitanja vezana uz myPOS slobodno nas kontaktirajte na telefon 01 2301 011 ili na info@pos.hr (radnim danom od 8 do 16 sati) od ponedjeljka do petka.

Također nam se možete obratiti na:
zeljka@pos.hr
mob: 095 396 9809
josip@pos.hr
mob: 091 603 1523

Vikendom I praznicima ne radimo. U pojedinim slučajevima je potrebno da se korisnik javi sam myPOS-u ali će vam naš ured dati sve upute.

Često postavljena pitanja

NAPOMENA: Vi kao korisnik imate jedan myPOS račun ali mu možete pristupiti na dva načina.

1. Kroz mobilnu aplikaciju na telefonu: otiskom prsta ili funkcijom prepoznavanja lica ili upisom šifre.

2. Putem web-stranice www.mypos.com >> prijava >> upisujete korisničko ime i zaporku >> na registrirani broj telefona dobit ćete automatsku obavijest (tzv. push notifikaciju) >> upisujete šifru ili stavljate otisak prsta ili koristite funkciju prepoznavanja lica