U nastavku pročitajte sve što trebate znati o myPOS usluzi.
Nema problema!
myPOS je pripremio plug-in ove koje Vaš programer ili Vi jednostavno ugrađujete u svoju web-stranicu i na taj način, omogućujete svojim kupcima kartično plaćanje.
Onim klijentima koji žele odmah platiti svojom karticom – iz POS aparata ili iz myPOS aplikacije pošaljite link za plaćanje.
Račun otvoren u myPOS sustavu otvara se na ime firme, IBAN počinje sa IE (myPOS u Irskoj), a dnevni i/ili mjesečne izvodi na kojima je prikazan cjelokupan promet, u svakom su trenutku dostupni kroz myPOS račun.
Račun otvara naš ured, telefonskim putem ili osobnim dolaskom u naš ured.
Dokumenti koji su potrebni myPOSu, kako bi pružili svoju uslugu, ovise o obliku osnivanja, djelatnosti i slično – no osnovni dokumenti su:
myPOS je redovni transakcijski račun (možete primiti uplatu s drugog računa i na njega sjedaju kartična sredstva naplaćena putem myPOS aparata).
Nije potrebno prebacivati sredstva sa myPOS računa na poslovni račun u Hrvatskoj – ali možete, u svakom trenutku.
SEPA nalozi za prijenos sredstava naplaćuju se jednokratno, neovisno o iznosu koji prebacujete:
U kutiji sa POS aparatom nalazi se „Standard“ MasterCard koji ćete aktivirati uz svoj myPOS račun – njome plaćate i podižete sredstva na bankomatima.
Kroz svoj myPOS račun uvijek možete naručiti i dodatne MasterCard kartice: prva je besplatna, svaka sljedeća je po cijeni od 5 Eur (dostava poštom) ili 16 Eur (dostava kurirskom službom).
Napomena vezana uz podizanje novca na bankomatima: svaka banka formira svoje naknade za kartice koji nisu oni izdali. Trenutno su najniže provizije, po transakciji, na bankomatima Erste i RBA – 2 Eura za podizanje do 300 Eura, 4 Eura za podizanje preko 300 Eura.
Ukoliko ste kupili POS aparat sa našeg hrvatskog skladišta – poslat ćemo POS aparat na servis u myPOS Europe Ltd., a vi ćete dobiti zamjenski uređaj.
Ukoliko ste kupili POS aparat na internetu ili u nekoj drugoj državi – sami šaljete uređaj na popravak i u tom slučaju, na žalost, nismo u mogućnosti izdati zamjenski uređaj.
Pružatelj usluge je myPOS Europe Ltd. i službena korisnička podrška je u Bugarskoj, na engleskom jeziku.
ALI - ako ste račun registrirali u našem uredu ili ste kupili POS aparat sa hrvatskog skladišta – naš ured pruža podršku radnim danom od 8 do 16 sati.
U nekim slučajevima je potrebno obratiti se baš myPOSu u Bugarskoj ali većinu upita rješavamo ili u našem uredu ili vas uputimo u postupak i ponudimo savjet.
Pripremite osobnu iskaznicu, nazovite nas ili prošećite do našeg ureda - klijente primamo radnim danom od 9-15 sati, adresa je Ivana Trnskog 3, Zagreb.
Ukoliko ipak želite sami registrirati račun, kliknite na link za hrvatske korisnike BESPLATNA REGISTRACIJA RAČUNA
info@pos.hr
01 2301 011
POS trgovina i inovacije d.o.o. | Sva prava pridržana.
Dizajn: LIVMARK AGENCY
Da bi ova web stranica pravilno funkcionirala i kako bismo unaprijedili vaše korisničko iskustvo, koristimo kolačiće. Više informacija potražite u našoj Politici kolačića i Politici privatnosti.